راهکارهای کارآمد برای تبلیغات موفق در اینستاگرام2021-09-12

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ آموزش تبلیغات در اینستاگرام

همچنین، ایجاد هشتگ‌های اختصاصی برای کمپین‌های تبلیغاتی می‌تواند به افزایش آگاهی از برند شما کمک کند. سعی کنید اطلاعاتی که از هر کمپین به دست می‌آورید و آمار و ارقام هرکدام را بایگانی کنید تا در کمپین‌های بعدی از آن‌ها استفاده کنید و مقایسه انجام دهید. برخی از آمار مورد نیاز مانند تعداد فالوورهای اضافه شده یا ریچ (Reach) و ایمپرشن (Impression) در حساب کاربری اینستاگرام مشخص است، اما برخی از اطلاعات را خودتان باید تحلیل کنید.

استوری‌ها به برندها و افراد اجازه می‌دهند تا با اختصاص دادن وقت کمتر به طراحی، خلاقیت بیشتری از خود نشان دهند. با این حال، این گفته به این معنی نیست که شما باید هویت بصری خود را فراموش کنید. اگر شما یک هویت بصری خاص برای خود دارید که مخاطبان شما به خوبی با آن آشنا هستند، همیشه از آن در استوری‌های خود استفاده کنید.

با رعایت این نکات و استراتژی های آموزش تبلیغ در اینستاگرام، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثرتری انجام دهید و به نتایج مطلوب دست یابید. استفاده هوشمندانه از هشتگ ها به شما کمک می کند تا برند خود را به شکلی گسترده تر و موثرتر معرفی کنید. با رعایت این نکات و استراتژی های آموزش تبلیغ در اینستاگرام، از قدرت اینفلوئنسرها برای تبلیغات موفق در اینستاگرام استفاده کنید و جایگاه برند خود را بهبود بخشید. تبلیغات با عکس، رایج ترین نوع آگهی است که کاربران در اینستاگرام مشاهده می کنند. این تبلیغات معمولا شامل یک تصویر جذاب به همراه علامت (مورد حمایت)در گوشه بالا سمت راست هستند.

این قبیل از چالش و تبلیغات اینستاگرام برای معرفی برند و کسب و کارها بهترین انتخاب ممکن هستند. به این منظور می‌توانید از هشتگ یا شعارهای تبلیغاتی مخصوص به کسب و کار خود نیز استفاده کنید. یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغ نویسی، استفاده از بنر تبلیغاتی در اینستاگرام است. این بنر معمولاً شامل عکس محصول یا برند خاصی است و در پست و استوری منتشر می‌شود.

شما قرار است نهایتا 10 تا هشتگ در پست خودتان داشته باشید که همان ها هم باید درست و مرتبط باشند. مثلا برای مثال فرض کنید شب یلداست و شما هم یک پست از خدمات خودتان را مخصوص شب یلدا رفته اید. اینجا می توانید چند هشتگ مرتبط با شب یلدا و کسب و کار خودتان را در پست قرار دهید که مخاطبان جدید را به پیج خودتان بیاورید. هشتگ هایتان را هم کوتاه و به یاد ماندنی انتخاب کنید و کیفیت را فدای کمیت نکنید. در این نوع تبلیغ، از تصاویر جذاب برای نمایش محصولات و خدمات استفاده می‌شود. این تصاویر می‌توانند به همراه متن‌های کوتاه و قوی باشند که پیام تبلیغاتی را به کاربران منتقل کنند.

بودجه و برنامه خود را تعیین کنید

نرخ تعامل بالاتردر مقایسه با پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک و توییتر، اینستاگرام یک قدرت واقعی در تعامل است و میانگین نرخ تعامل 0.7٪ دارد. این پلتفرم برای کسب‌وکارهایی که به دنبال برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان هستند، ایده‌آل است، زیرا امکان تعامل مستقیم مشتری با برند را از طریق نظرات، لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و تگ‌ها فراهم می‌کند. این روش به برندها کمک می‌کند تا به‌طور مستقیم و بی‌واسطه با مخاطبان خود صحبت کنند، سوالات آن‌ها را پاسخ دهند و بازخورد فوری دریافت کنند. استفاده از لایو برای معرفی محصولات جدید، تخفیف‌ها یا رویدادهای ویژه می‌تواند به سرعت توجه کاربران را جلب کرده و آن‌ها را ترغیب به خرید یا تعامل بیشتر کند. استفاده از فیچرهای جدید اینستاگرام مانند Reels می‌تواند به شما کمک کند تا تبلیغات خود را به شکلی خلاقانه و نوآورانه به نمایش بگذارید.

حتی می‌توانید برای کمپین خاصی که در نظر دارید، یک اکانت جداگانه در اینستاگرام ایجاد کنید. بعد از آن صفحه فرود در وب‌سایت اصلی را ایجاد کنید تا در تبلیغات اینستاگرام بتوانید مخاطبان را با لینک مخصوص آن، به صفحه فرود سایت هدایت کنید. استفاده از تجربه و مهارت افراد باعث می‌شود بهترین تبلیغات را با کمترین هزینه برای کسب‌وکار خود داشته باشید. همچنین اگر قصد راه‌اندازی یک کمپین تبلیغاتی با وسعت زیاد دارید، می‌توانید از برنامه‌های کاربردی‌تر مانند Ads Manager، Power Editor و Facebook Ads API استفاده کنید. تعیین هدف بر نحوه بهینه‌سازی تبلیغات اینستاگرام و تعیین بودجه شما برای رسیدن به آن تاثیر می‌گذارد.

البته انجام تبلیغات به این شیوه هزینه‌هایی مثل دستمزد اینفلوئنسر، هزینه تولید محتوا و هزینه‌های جانبی مثل هدایا را در پی دارد که نباید از آن غافل شد. دستمزد اینفلوئنسرها به عوامل مختلفی مثل تعداد فالوورها، میزان مشارکت آن‌ها، سطح محبوبیت و مواردی از این قبیل بستگی دارد. به همین دلیل بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها در کنار انجام تبلیغات در اینستاگرام، صفحه شخصی کسب‌وکار خود را نیز در این پلتفرم ایجاد کرده‌اند. برای مثال، تعداد بازدید استوری یا میزان اشتراک‌گذاری پست تبلیغاتی شما.

می‌توانید از یک عکس باکیفیت و مرتبط با موضوع پیج و کسب‌وکارتان استفاده کنید. مثلا اگر در زمینه طراحی چهره و کاریکاتور فعالیت می‌کنید، یکی از آثار مطرح خود را به عنوان عکس پروفایل قرار دهید. در کمپین‌های تبلیغات اینستاگرامی نباید همه تخم مرغ‌‌ها را در یک سبد چید.

اتصال به حساب فیسبوک

این ابزار ساده‌تر از Ads Manager است و به شما امکان می‌دهد تا پست‌های خود را به راحتی تبلیغ کنید. با استفاده از Instagram Promote  می‌توانید پست‌های معمولی خود را به تبلیغات تبدیل کنید و مخاطبان بیشتری جذب کنید. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا به سرعت و به سادگی تبلیغات خود را راه‌اندازی کنید و نتایج را بررسی کنید. نتایج همکاری با اینفلوئنسر را به دقت بررسی کنید تا بتوانید اثرگذاری آن را ارزیابی کنید. بررسی میزان تعامل، افزایش دنبال‌کنندگان و تاثیر بر فروش می‌تواند به شما در ارزیابی موفقیت همکاری کمک کند.

  • در این بخش به بررسی مزایا و معایب تبلیغات جادویی در اینستاگرام پرداخته‌ایم.
  • تبلیغات اینستاگرام یک سرویس پولی است که کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از آن استفاده می‌کنند.
  • {
  • اگر چه این روش تبلیغ نویسی در اینستاگرام بسیار شایع و اثرگذار است؛ اما ممکن است بعد از اتمام مسابقه تعداد فالوئرهای شما ریزش داشته باشد.
  • |}{
  • در نتیجه احتمال اینکه بعد از خرید یا آشنایی با برند شما، بخواهند آن‌ را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد بدهند، بیشتر می‌شود.
  • |}
  • استوری‌ها یکی از ابزارهای محبوب اینستاگرام و همچنین تبلیغات اینستاگرامی هستند و تبلیغات از طریق استوری‌ها هم می‌توانند به کاربران نمایش داده شوند.
  • {
  • برای تولید محتوای با کیفیت تصویری شما نیاز به آموزش کار با نرم افزار فتوشاپ و ایلوستریتور دارید.
  • |}

این قالب که به (چرخ و فلک افقی) معروف است، زمانی کاربرد دارد که شما بخواهید جنبه های مختلف یک محصول یا خدمات را در قالب چند تصویر متوالی معرفی کنید. با این روش توجه مخاطب را به مهم ترین ویژگی ها و مزایای محصول جلب کرده و تجربه ای جذاب و تعاملی برای آن ها ایجاد نمایید. اینستاگرام، به عنوان بزرگ ترین و فعال ترین رسانه اجتماعی در جهان، با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه، به پلتفرمی بی نظیر برای ارتباطات اجتماعی و تجاری تبدیل شده. با وجود چنین جامعه بزرگی، تعجب آور نیست که کسب و کارها به طور گسترده ای به دنبال برنامه های تبلیغاتی موفق در اینستاگرام هستند. این پلتفرم به سرعت به یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی و بازارسازی برای برندها و کسب و کارها تبدیل شده است. اما یکی از اشتباهات فاحش در بحث تبلیغات در اینستاگرام این است که یک محتوا، به عنوان تبلیغ، در بازه‌های زمانی مختلف نمایش داده شود.

تبلیغات چرخشی به شما امکان می‌دهد تا چندین تصویر یا ویدئو را در یک تبلیغ نمایش دهید. این نوع تبلیغات به مخاطبان اجازه می‌دهد تا با کشیدن انگشت خود به سمت چپ یا راست، محتوای مختلف را مشاهده کنند. تبلیغات چرخشی به شما این امکان را می‌دهد تا اطلاعات بیشتری را در یک تبلیغ ارائه دهید و تجربه کاربری بهتری را برای مخاطبان ایجاد کنید. بعد از پایان کمپین تبلیغاتی کار سبک‌تر می‌شود و مهم‌ترین وظیفه شما تحلیل آمار و ارقام و سنجش میزان موفقیت و نتیجه‌ای است که به دست آورده‌اید. در ادامه به نکات مهمی که پس از پایان تبلیغات در اینستاگرام باید به آن‌ها توجه کنید، اشاره خواهیم کرد.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

کسب و کار ما باید در اینستاگرام دیده شود و برای دیده شدن به استراتژی تبلیغاتی درست نیاز داریم. همه هم به دنبال بهترین استراتژی تبلیغات در اینستاگرام هستند و همه هم دوست دارند در کمترین زمان به بیشتر فالوور برسند. همین موضوع باعث می شود که دست به استراتژی های اشتباه بزنند که نه تنها برایشان سودی ندارد، بلکه حتی باعث پنالتی شدن پیج اینستاگرامشان هم شده است. اینجا از آن استراتژی ها خبری نیست، قرار هم نیست ره صد ساله را یک شبه برویم. حال سوال این است که کسب و کار شما چگونه می تواند یک تبلیغات موفق در اینستاگرام را با استفاده از قابلیت های این شبکه اجتماعی بزرگ پایه گذاری کند؟ برای این منظور، آموزش تبلیغ در اینستاگرام ضروری است.

بنابراین، خیلی مهم است که اگر می‌خواهید از حساب کاربری اینستاگرام خود برای تبلیغات استفاده کنید، حتما پروفایلی حرفه‌ای بسازید. در ادامه چندین نکته برای ساخت یک پروفایل حرفه‌ای در اینستاگرام به شما آموزش خواهیم داد. استفاده از برنامه اینستاگرام برای تبلیغات به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فروش محصولات و خدمات است. با داشتن یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام، شما می‌توانید به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و آن‌ها را به خرید و استفاده از محصولات شما تشویق کنید. در دنیای امروز، برای خرید و مشاهده محصولات، بیشتر افراد به جای رفتن به فروشگاه‌ها و پاساژها، از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

آژانس تبلیغاتی کارینو در خدمت شماست تا با ارائه خدمات مدیریت تبلیغات در این پلتفرم، به شما کمک کند. برای بهره‌مندی از پتانسیل کامل تبلیغات در اینستاگرام، می توانید همین حالا با کارشناسان کارینو تماس بگیرید و تبلیغات هدفمند و پربازده را تجربه کنید. اینستاگرام از ویدئوهای کوتاه و بلند برای تبلیغات استفاده می‌کند که می‌توانند تا 60 ثانیه در فید و 120 ثانیه در ریلز به نمایش درآیند. ویدئوهای تبلیغاتی با محتوای داستانی، آموزشی یا معرفی محصول می‌توانند تعاملات بیشتری را نسبت به تبلیغات تصویری ایجاد کنند.

یکی از دلایل اصلی موثر بودن تبلیغات در اینستاگرام، محبوبیت بالای محتوای آن، یعنی عکس ها و ویدیوها، نسبت به سایر انواع محتوا در رسانه های اجتماعی است. این موضوع به کسب و کارها کمک کرده تا با استفاده از محتوای خلاقانه و جذاب، توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. کسب و کارهایی هستند که هر از چندگاهی، کمپین‌های تبلیغاتی را در اینستاگرام برگزار می‌کنند و معمولاً هزینه بالایی نیز برای آن پرداخت می‌کنند. مثلاً کسب و کارها و فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ مثل دیجی‌کالا، زیاد این کمپین‌ها را برگزار می‌کنند. به‌طور مثال تخفیف‌هایی که به مناسبت‌های مختلف مثل عید نوروز، شب یلدا و … قرار می‌دهند را به‌صورت گسترده، در پیج‌های اینستاگرام تبلیغ می‌کنند.

انتخاب پیج مناسب برای انجام تبلیغ در اینستاگرام یکی دیگر نکات کلیدی برای افزایش بازدهی تبلیغات است. انجام تبلیغ در اینستاگرام به خودی خود باعث افزایش مخاطبان و رشد کسب‌وکار شما نمی‌شود. این نکته را به خاطر بسپارید که تنها تبلیغاتی بازدهی خواهد داشت که نکات اصولی در آن رعایت شود؛ بنابراین، بهتر است پیش از انجام تبلیغات در اینستاگرام به نکات زیر توجه شود. عکس پروفایل یکی از عوامل ایجادکننده حس اعتماد در مخاطب است؛ بنابراین، در انتخاب و طراحی عکس پروفایل یا پیج اینستاگرام باید ظرافت و دقت خاصی به خرج دهید.

محتوای جذاب و خلاقانه می‌توانند به شما کمک کنند تا بین رقبا برجسته شوید. استفاده از تصاویر و ویدئوهای جذاب، ارائه پیام‌های اثربخش و استفاده از استوری‌های جذاب می‌تواند توجه کاربران را افزایش دهد. همه این روش‌های تبلیغاتی با توجه به نیازها و هدف کسب و کار، قابلیت‌ها و مزایای خاص خود را دارند و می‌توانند به ارتقاء تبلیغات و ترویج محصولات و خدمات کمک کنند.

با رعایت این نکات می‌توانید کاربران سادهٔ این پلتفرم را به مشتریان خود تبدیل کنید و کسب‌وکارتان را در دسترس طیف وسیع‌تری از مخاطبان هدف بگذارید. مهم‌ترین نکته در آموزش تبلیغات در اینستاگرام این است که دسترسی به سرویس تبلیغات صرفاً از طریق اکانت‌های حرفه‌ای (Professional) امکان‌پذیر است و باید اکانت خود را به حرفه‌ای تغییر حالت دهید. مشابه بودن محتوای پیج شما با محتوای صفحه موردنظر به این معنا نیست که شما رقیب یکدیگر هستید؛ بلکه می‌توانید از این تشابه به نفع خودتان استفاده کنید. برای مثال، فرض کنید فروشنده لباس‌های ورزشی هستید و می‌خواهید خبر تخفیف آخر سالتان را به اطلاع مخاطبان برسانید.

تبلیغات اینستاگرام را روی نیازها و چالش‌های مخاطبان هدف کسب‌وکار خود متمرکز کنید و با آزمایش‌کردن فرمت‌های مختلف، ببینید که کدام برای شما مؤثرتر است. به‌دلیل اینکه اینستاگرام 2 میلیارد کاربر فعال دارد که به‌طور میانگین روزانه 53 دقیقه را در این پلتفرم سپری می‌کنند. همچنین راه‌اندازی تبلیغات در اینستاگرام چندان پیچیده نیست و بالاترین بازدهی را در تبلیغات در فضای مجازی دارد.

تبلیغات موثر در اینستاگرام، مشاهده آگهی‌ها را برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان هدف امکان‌پذیر می‌کند. برای اینکه تمامی مخاطبان هدف بتوانند ویدئوی تبلیغاتی شما در IGTV را ببینند، لینک آن را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مثل کانال‌های تلگرامی، فیسبوک و … به اشتراک بگذارید. خدمات دیجیتارگتینگ زنجیره کاملی در زمینه تولید محتوا از جمله طراحی گرافیک و ویدئو مارکتینگ،ساخت تیزر تبلیغاتی،عکاسی صنعتی است،محصول ما در نهایت خلاقیت و دیده شدن و و بالا بردن کیفت تولید محتوای شماست. یکی از موارد مهمی که در انتخاب اینفلوئنسر باید توجه داشته باشید، داشتن فالوورهای واقعی است. هر چه تعداد دنبال کنندگان بیشتر باشد، تبلیغات شما به بیشترین افراد نمایش داده می‌شود. یکی از روش‌های اینکه چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم، این است که محتواهای اینستاگرام را در وب سایت‌ها تبلیغ کنیم، چون سایت یک روش بسیار موثر برای افزایش تبدیل و جذب مشتری است.

در این بخش به معرفی 10 روش تبلیغات جادویی در اینستاگرام پرداخته‌ایم که می‌تواند به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی کمک کند. اینستاگرام به عنوان یکی از پلتفرم‌های محبوب و تاثیرگذار در دنیای دیجیتال مارکتینگ، به کسب‌وکارها و برندها فرصت می‌دهد تا به شکل‌های مختلفی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. یکی از موثرترین روش‌های کسب درآمد از این پلتفرم انواع مختلف تبلیغات است.

این نوع تبلیغات به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شوند و معمولاً تاثیر بیشتری دارند. می‌توانید از امکانات مختلف استوری مثل لینک‌ها، نظرسنجی‌ها و سوالات استفاده کنید تا تعامل بیشتری با مخاطبان داشته باشید. اگر به دنبال افزایش تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرام خود هستید، هدف جذب دنبال‌کننده را در نظر بگیرید. تبلیغات باید به گونه‌ای طراحی شوند که کاربران را به دنبال کردن صفحه شما ترغیب کنند. اگر می‌خواهید تعامل کاربران با صفحه اینستاگرام شما بیشتر شود، هدف افزایش تعامل را در نظر بگیرید.

به بیان ساده، اینفلوئنسر مارکتینگ شامل همکاری با اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا برای تبلیغ محصولات و خدمات یک برند است. اینفلوئنسرها به برندها کمک می‌کنند تا مخاطبان و مشتریان جدید جذب کرده و سطح فروش خود را افزایش دهند. تبلیغات در اینستاگرام، اگر به درستی برنامه‌ریزی و اجرا شود، می‌تواند به یک ابزار قدرتمند برای رشد کسب‌وکار شما تبدیل شود. با شناخت اصول اولیه، انتخاب استراتژی مناسب و تولید محتوای جذاب، می‌توانید مخاطبان خود را افزایش داده و به اهداف بازاریابی خود دست پیدا کنید.

{

استراتژی و نکات استفاده از هشتگ

|}

یکی از اهداف افرادی که در حال تبلیغات در پیج‌های اینستاگرام هستند، افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان سایت یا افزایش دانلود اپلیکیشن در استورها یا گوگل پلی است. در این نوع تبلیغات، بهتر است بر روی ویژگی‌های جذاب و مهم سایت و یا اپلیکیشن‌تان که بازخورد خوبی از کاربران دارد، تمرکز کنید. خب، فرض کنید که روی پیج‌تان وقت و انرژی گذاشته‌اید و کلی پست جذاب و مفید منتشر کرده‌اید.

با این حال، استوری ها به دلیل امکان انتشار سریع تر و تعامل مستقیم با مخاطبان از طریق دایرکت، همچنان گزینه ای محبوب برای تبلیغات هستند. به جرأت می‌توان گفت که بهترین روش برای تبلیغ نویسی در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها است. برای مثال برخی از افرادی که صفحات آن‌ها بازدید کننده بالایی دارند، صرفاً با پرداخت مبلغ نقدی حاضر به همکاری می‌شوند. برای شرح این روش از تبلیغ نویسی در اینستاگرام لازم می‌دانیم که به نکته مهمی اشاره کنیم. برای مثال آیا هدف شما جذب فالوئر است یا فروش محصول؟ متناسب با اهدافی که دارید، می‌توانید مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید.

استفاده از چنین بستری برای انجام تبلیغات می‌تواند به صاحبان کسب‌وکارهای مختلف کمک کند تا آگاهی‌ از برند را افزایش داده و راندمان فروش خود را ارتقا دهند. اگر شما تمامی اصول و موارد مورد نیاز برای یک تبلیغ پربازده را رعایت کنید، اما محتوای تبلیغاتی جذابی نداشته باشید، از انجام تبلیغ در اینستاگرام، بازدهی مناسبی نخواهید گرفت. محتوای تبلیغاتی آخرین و مهم‌ترین نکته‌ای است که باید پیش از تبلیغات در اینستاگرام به آن توجه شود.

بعد از آن بیشترین بودجه را صرف مدلی کنید که بهترین نتیجه را در جذب مشتری و افزایش فروش داشته است. راه دوم این است که با Facebook Ads Manager که یک ابزار کاربردی و مهم برای تبلیغات در اینستاگرام، فیس‌بوک و… است، کمپین‌هایی را راه‌اندازی کنید. تبلیغات در بستر اینستاگرام، راهی برای افزایش آگاهی از برند، افزایش وفاداری مشتریان به برند و در نهایت فروش بیشتر است. قدم بعدی از آموزش تبلیغات در اینستاگرام به بهینه‌سازی و انتخاب زمان تبلیغ اختصاص یافته و باید درباره اینکه چه زمانی برای نمایش تبلیغ مناسب است، تصمیم بگیرید. مشاوران آکادمی پاکراه به عنوان همراه شما در سفر به سمت توسعه کسب و کار و افزایش توانمندی‌های بیزینسی حضور دارند.

اینجا، با تمرکز بر آموزش‌های کاربردی و استراتژی‌های نوین، به شما ابزارها و دانش لازم برای موفقیت در دنیای پویای کسب و کار را از راه اندازی، اجرا تا توسعه مشاغل ارائه می‌دهیم. آکادمی کسب‌وکار پاکراه تلاش کرده است تا شما را با اصول و روش‌های تبلیغات در اینستاگرام آشنا کند. به یاد داشته باشید که موفقیت در اینستاگرام مستلزم تلاش مستمر، یادگیری مداوم و استفاده از ابزارهای مناسب است. اگرچه بازدهی تبلیغات در این پیج‌ها بسیار بالاست، اما نباید این نکته را نیز نادیده گرفت که هزینه زیادی را باید برای تبلیغات با استفاده از این روش کنار بگذارید. میزان هزینه‌ها در این روش نیز کاملا متفاوت بوده و علاوه بر تعداد مخاطبین و فالوورهای پیج، به میزان اثرگذاری اینفلوئنسر نیز بستگی دارد.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
سایت منبع