سئو فروشگاه اینترنتی برای سایت خبری
کاتالیزور؛ 10 استراتژی خلاقانه برای سئو فروشگاه اینترنتی
اگر قصد دارید کسب و کارتان را به واسطه تبلیغات معرفی کنید باید سر کیسه را شل کنید و هزینه بالایی برای تبلیغات پرداخت نمایید. بعد از پرداخت این هزینه هنوز هیچ ضمانتی برای تاثیرگذار بودن تبلیغات و ورود ترافیک به سایت شما وجود ندارد. در نتیجه با استفاده از ابزارهای سئو می توان تا حد زیادی از هزینه های اضافی کاست و هزینه را به شکلی هدفمند و منطقی برای تبلیغات صرف کرد. شما می توانید از نتایج و آنالیز داده های سئو استفاده کنید تا متوجه شوید این شیوه تا چد حد تاثیرگذار بوده است. بنابراین به کمک سئو می توان روند پیشرفت کسب و کار را تحلیل و رصد کرد. اینکه چگونه خودتان را در فضای آنلاین معرفی می کنید اهمیت زیادی دارد.
هنگام انجام این کار، راهی برای بهینهسازی واقعی هر صفحه وجود ندارد. ایجاد وبلاگ و نوشتن مقالات مرتبط، میتواند بازدیدکنندگان جدید را جذب کرده و به مخاطبین شما کمک کند که به سایتتان اعتماد کنند. جملات طولانیتر که معمولاً دقیقتر و خاصتر هستند، برای رقابت آسانترند و مشتریان آمادهتری را جذب میکنند. مثلاً بهجای کلمه کلیدی "کفش زنانه"، از عباراتی مثل "کفش زنانه راحتی برای پیادهروی" استفاده کنید. من برای سئو ، کلمات کلیدی و هرچیزی که فکر کنید نیاز به کمک دارم.نمیگم هیچی نمیدونم اما برای هر یادگیری آماده ام.
آرزویی که هر کسب و کار به امید محقق کردن آن قدم در این فضا می گذارد. بیشتر متخصصان سئوی فروشگاه اینترنتی برای بررسی کلمات کلیدی به ابزار گوگل ، SEMrush ، Ahrefs و غیره اعتماد می کنند. اگر در حال ارزیابی ابزارها هستید ، قبل از انتخاب یکی از اینها ، نحوه مقایسه Ahrefs با SEMRush را بررسی کنید. اگر بخواهید بدون هیچ گونه نقشه مهندسی خانه سازی کنید ، روند کاری شما چه خواهد شد؟ در هنگام ساخت فروشگاه کسب و کار اینترنتی اگر بررسی کاملی در مورد SEO نداشته باشید، به مشکل برمی خورید. بررسی SEO ابزاری ضروری در مورد دریافت نکاتی مرتبط با فروشگاه های اینترنتی است. اگر می خواهید سایتی را از ابتدا بسازید باید از همان ابتدای مراحل توسعه سایت، به نکات فنی سئو توجه کنید.
ناگفته پیداست که سئو، میزان سود و فروش کسب و کار شما را افزایش میدهد. بنابراین زمان را از دست ندهید و سئو وب سایت فروشگاهی لوازم ورزشی خود را با تمرکز بر کلمات کلیدی خاص مانند “خرید لوازم ورزشی آنلاین”، “لوازم ورزشی با کیفیت”، و “پرفروشترین لوازم ورزشی” شروع کنید. بهینهسازی صفحات محصولات با افزودن توضیحات دقیق و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در عنوانها و متون، باعث بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو میشود. نظرات و امتیازدهی مشتریان نیز میتواند اعتماد بیشتری جلب کند و به بهبود سئو سایت کمک کند. سئو فروشگاه اینترنتی الکترونیکی و دیجیتال نیازمند تمرکز بر کلمات کلیدی مرتبط با محصولات الکترونیکی مانند “خرید گوشی موبایل آنلاین”، “فروشگاه لوازم دیجیتال” و “لوازم الکترونیکی با کیفیت” است.
محتوای طولانی همچنین به مشتریان کمک می کند محصولات شما را بهتر بشناسند و مشتریان را ترغیب به خرید میکند. اگر سایت فروشگاهی شما وردپرسی میباشد حتما افزونه Yoast SEO را برای انجام سئو نصب نمایید. صفحات محصول و دسته شما بیشترین بازدید را داشته و مستقیماً به فروش شما کمک می کنند. اگر فروشگاهی با تعداد محصولات زیاد دارید ، می توانید سطح دیگری را به ساختار خود اضافه کنید . اگر صفحاتی در اعماق سایت شما دفن شده اند ، یا اینکه به درستی به هم لینک نشده اند، موتورهای جستجو ممکن است آنها را شایسته نمایه سازی ندانند.
برای خلاصهکردن مقایسه سئو و بازاریابی دیجیتال، میتوان گفت اگر هدف شما فقط جلب مخاطب هدف به وبسایتتان است، باید از تکنیکهای مؤثر سئو استفاده کنید. اما برای تقویت حضور دیجیتال خود و افزایش آگاهی از برند، نیاز به ساخت یک استراتژی مؤثر بازاریابی دیجیتال دارید. در برخی موارد، ممکن است تا یک سال طول بکشد تا بهبودهای مداوم از سئو مشاهده شود. سئو یک راهحل فوری نیست و برای دیدن بهبود در رتبهبندیها و ترافیک نیاز به زمان و تلاش دارد. بازاریابی محتوا نیز نقش مهمی در سئو خارجی دارد و با انتشار محتواهای ارزشمند و جذاب در سایتهای دیگر، شبکههای اجتماعی و وبلاگها، انجام میشود. این روش یک مدل از بازاریابی دیجیتال است که برای سایت شما انجام میشود تا مخاطبان بیشتری به سایت جذب شوند.
کسب و کارها برای اینکه بتوانند درآمد بیشتری را به دست آورند باید به دنیای دیجیتال وارد شوند. در صورتی که کسب و کارها به دنیای دیجیتال وارد شوند اما اصول و روش استفاده از آن را یاد نگیرند، عملا هیچ کار مفیدی انجام ندادهاند. در وهله اول، باید بدانید که قیمت سئو وبسایت فروشگاه آنلاین به شرکت یا شخصی که این خدمات را برای سایت شما انجام میدهد، بستگی دارد. زمانی که ترافیک ورودی سایت افزایش پیدا کند، امکان رسیدن به صفحات اول گوگل بیشتر میشود که این موضوع شانس تبدیل افراد ورودی سایت به مشتریان واقعی را افزایش میدهد. ما خودمان از آن تیم هایی هستیم که این فرایند را برای کسب و کارهای سنتی انجام میدهیم و به خوبی میبینیم که سئو در حال رشد بسیار شدیدی است. مسلما شانس دیده شدن محصولات فروشگاه دوست شما به دلیل نزدیکی به در ورودی پاساژ بیشتر است و هر چقدر محصولات این فروشگاه توسط افراد دیده شود، شانس ورود مشتریان و در نهایت تبدیل افراد به خریدار بیشتر میشود.
می توانید از نحوه کارکردن محصول، تست آن و یا کاربردهای دیگر محصول ویدیو تهیه کنید. بهتر است آدرس هر بخش از سایت فروشگاهی به شکل زیر باشد؛ به این ترتیب تاثیر مثبتی در سئو سایت فروشگاهی و رضایت کاربر خواهد داشت. سئو؛ پلی میان فروشگاه شما و مشتریانسئو همان مسیری است که فروشگاه شما را در گوگل به دید مخاطبانی میرساند که بهدنبال کالا یا خدماتتان هستند. اگر در نتایج جستجو دیده نشوید، حتی با بهترین محصولات هم مشتریان بالقوه را از دست خواهید داد. در بخش فواید و کاربردها و سئوالات متداول درباره محصول هم به صورت دقیق تر و همرا با جرئیات درباره محصول توضیح دهید. در ضمن می توانید این صفحه را با گذاشتن تصاویر مناسب و رعایت اصول سئو عکس، بهینه سازید.
با این کوئری؛ تمام صفحاتی که به کلمه کلیدی مربوط میشوند؛ لیست میشوند. در بین صفحاتی که لیست شدهاند بررسی کنید که بیش از یک صفحه سایتتان برای یک کلمه کلیدی بهینه نشده باشد. با این حال، فکر میکنم در صفحات دستهبندی؛ اسکیما بیشتر از هر چیزی به گوگل در شناسایی نوع صفحه (دستهبندی) کمک میکند. به یاد داشته باشید، گوگل صفحات را براساس الگوریتم رتبهبندی میکند. درصورتی که هیچ محتوای متنی در صفحه نباشد فقط باعث زحمت الگوریتم میشود.
آنچه در طراحی سایت صنایع دستی، باید متفاوت باشد، اهمیت تصویرهاست که باید با کیفیت و نشان دهنده زیبایی آن کالا باشد. دقت کنید که تصاویر با کیفیت بالا اصولا حجم بالایی دارند، پس با کاهش حجم تصاویر سایت سریعتر بارگذاری شود. همچنین، اضافه کردن متن جایگزین (Alt Text) به تصاویر هنری میتواند در جستجوهای تصویری به بهبود سئو کمک کند. تیم تحریریه سایت پرش مارکتینگ، تیمی متشکل از نویسندگانی خبره در حوزه های سئو، طراحی سایت و مارکتینگ است که جدیدترین و تخصصیترین مطالب را برای بهبود رتبه سایت، جذب مشتری و پیشرفت کسبوکار شما تهیه میکند. بلاگ یا بخش مقالات، راه دیگری برای جذب ورودی به سایت فروشگاهی شما است.
شاید فروشی که قرار بود در سایت رقم بخورد در صفحه اینستاگرام شما به وقوع پیوست. اگر یک فروشگاه فیزیکی داشته باشید به خوبی می دانید که روزهای شلوغ و پر ترافیک سال مانند روزهای آخر سال و مناسبت ها چه حجم گسترده ای از مشتری وارد فروشگاه می شود. تا جایی که ممکن است کنترل اوضاع از دستتان خارج شود و نتوانید شلوغی بیش از حد فروشگاه را مدیریت کنید. با سئو کردن فروشگاه های اینترنتی می توانید با خیال راحت پشت صفحه کامپیوتر بنشینید و از حجم ترافیک بالایی که وارد سایت تان می شود لذت ببرید. تکنیک های سئو کمک می کنند تا بتوانید تعداد بازدیدکننده های سایت تان را افزایش دهید و نرخ ترافیک ورودی را بیشتر و بیشتر کنید.
برای این منظور، داشتن یک استراتژی سئوی قوی و محتوای باکیفیت و مستمر اهمیت ویژهای دارد. تنها تولید محتوای متوسط که از کلمات کلیدی پر شده است کافی نیست؛ بلکه ایجاد محتوای ارزشمند که به سوالات و نیازهای مخاطب پاسخ دهد، کلید موفقیت است. ما در آوادیس با انجام خدمات سئو فروشگاهی زیر سایت اینترنتی شما را به سطح جدیدی از دسترسی و دیدهشدن میرسانیم. از تحقیق کلمات کلیدی و بهینهسازی محتوا گرفته تا سئوی داخلی و خارجی، تمامی خدمات ما با هدف افزایش ترافیک و رشد کسبوکار شما طراحی شدهاند. اما همه این ها فقط و فقط ابزارهایی هستند که باعث میشوند موتورهای جستجو متوجه شوند که سایت شما تجربهای باکیفیت را برای کاربران رقم میزند.
وجود پست های وبلاگ با کیفیت بالا یک روش عالی برای بدست آوردن چندین بک لینک با کیفیت است که توسط آن می توانید از طریق لینک داخلی مستقیماً اعتبار صفحه محصول یا دسته بندی مدنظر شما را افزایش دهید. لینک های داخلی یکی دیگر از مولفه های اصلی سئو سایت فروشگاهی می باشد. استفاده از روش پاسخگوی آنلاین نیز میتواند به صورت غیر مستقیم بر روی میزان فروش شما تاثیر گذار باشد. و در نهایت منجر به بهبود سئوی فروشگاه اینترنتی می شود.با استفاده از روش هایی که در بالا گفته شد میتوانید سئوی فروشگاه اینترنتی خود را تا حد بسیار زیادی انجام داده و به بیشتر شده مشتریان و فروش خود فکر کنید. در ادامه با همیار وردپرس همراه باشید تا نکات مهمی پیرامون سئوی فروشگاه اینترنتی را به شما آموزش دهیم.
کسب و کارها به قدری پر سرعت در حال رشد هستند که اگر کمی دیر بجنبید جایگاه شما را تصاحب می کنند و در این رقابت بی رحمانه له می شوید. سئو کردن فروشگاه های اینترنتی این امکان را به شما می دهد که در این رقابت نفس گیر بتوانید به خوبی از پس حریفان قدری که دارید برآیید. با ابزارهای سئو می توانید به جنگ رقیبان بروید و سایتی راه اندازی کنید که از هر نظر در مقایسه با رقبا برتری دارد. بنابراین سئو کردن فروشگاه های اینترنتی را جدی بگیرید و خودتان را به گونه ای در این بازار معرفی کنید که گویی از تمام رقیبان سر هستید. تیم هیرکانا در این رقابت کنار شماست و سئو سایت فروشگاهی شما را به بهترین نحو ممکن اجرا خواهد کرد.
در این حالت ، ربات های گوگل و کاربران فقط برای دستیابی به محصولات باید از طریق چندین صفحه حرکت کنند و این ساختار خیلی پیچیده و عمیق است. آموزشهای حرفهای ما شامل دورههای آموزش سئو و محصولات آموزشی سئو (وبینار، کتاب و فیلم، همایش و کارگاه) است.کار دیگر ما در آکادمی سئو سفینه؛ تولید ابزارهای سئو است. البته بیشتر سایتهای فروشگاه اینترنتی؛ با پرداخت پول و ساخت رپورتاژآگهی برای خود بکلینک میسازند. در ماه مه ۲۰۲۱، گوگل معیارهایی را برای سنجش سرعت سایت معرفی کرد و از سرعت سایت به عنوان یکی از فاکتورهای سئو و رتبه بندی رونمایی کرد. هر چقدر سرعت سایت شما پایین باشد؛ مشتریان بیشتری را از دست خواهید داد و آنها را به رقبا واگذار خواهید کرد. این تحقیقات نشان می دهد نرخ پرش (Bounce Rate) سایت به ازای هر ثانیه تاخیر در بارگذاری بیشتر میشود.
به علاوه این اپایکیشن اطلاعات فروشگاه شما را با استفاده از دادههای JSON-LD که قبلاً به روشی که موتورهای جستجو نیاز دارند ساختار یافته است، به موتورهای جستجو می رساند . سئو سایت فروشگاهی به شما یاد می دهد که فقط به یک کانال فروش قانع نباشید. دلیل این که می گوییم سئو کردن فروشگاه های اینترنتی اهمیت زیادی دارد این است که به کمک ابزارهای سئو می توانید سایر کانال هایی که در آن فعالیت می کنید را نیز ارتقا دهید. شک نداشته باشید که بسیاری از مخاطبان برای کنجکاوی بیشتر در مورد مجموعه شما و ارتباط مستقیم با خودتان به دنبال آدرس صفحه اینستاگرام و توییتر و تلگرام شما می گردند. به کمک ابزارهای سئو می توانید خودتان را به شکلی جامع معرفی کنید و مخاطب را از یک کانال به کانال دیگر هدایت نمایید. یقینا دیده شدن بیشتر شبکه های اجتماعی شما فروش بیشتر را در پی دارد.
با توضیحات دقیق، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در عناوین و متون، و بهبود سرعت بارگذاری سایت با کاهش حجم تصاویر بسیار مهم است. تصاویر جواهرات و ساعتها نه تنها باید منحصر به فرد باشد یلکه باید با کیفیت بالا بارگذاری شوند . تولید محتوای قوی، مانند مقالات راهنمای انتخاب ساعت یا جواهرات، نقد و بررسی محصولات و معرفی برندها، میتواند به جذب ترافیک و افزایش فروش کمک کند. سایت فروشگاهی لوازم خانگی برای رسیدن به رتبه های خوب گوگل، تحقیق کلمات کلیدی مرتبط با محصولات را با دقت و ظرافت انجام دهد. همچنین بهینهسازی تصاویر محصولات و استفاده از متن جایگزین (Alt Text) برای آنها، سرعت بارگذاری سایت را بهبود میبخشد.
کلمه کلیدی مورد نظر خود را به روشی وارد کنید که طبیعی به نظر برسد و متناسب با محتوای شما باشد. کاربران می توانند با کلیک کمتر و بدون نیاز به لمس دکمه برگشت به هر صفحه برسند و تجربه کاربری بهتر (UX) به معنای فروش بیشتر است. کلماتی که حجم جستجوی روزانه بیشتری دارند و درصد سختی آنها کمتر است، برای شروع سئو و دیده شدن در نتایج جستجوی گوگل بهتر می باشد. برای یافتن کلمات کلیدی هدف، عبارتی را در گوگل وارد کنید که مرتبط با یکی از محصولات شما می باشد. تحقیق درباره کلمات کلیدی سنگ بنای هر فرآیند سئو میباشد و در سئو فروشگاهی نیز همینطور است.
بعد از اینکه این صفحات را حذف کردید، روی بهینه سازی سایر صفحات خود وقت بگذارید. این امر به کمی کارآگاهی برای جستجوی لینک های شکسته محصولات و خدمات، مشابه آنهایی که شما ارائه می دهید؛ نیاز دارد. هنگامی که یک لینک شگسته را پیدا کردید، با مالک سایتی که لینک شکسته از آن اوست، تماس بگیرید تا به جای آن به سایت شما لینک بدهد. از آنجایی که لینک های شکسته می توانند به سئو آسیب وارد کنند، این یک راه حل سودمند برای هر دو طرف است. آنها می توانند یک لینک خراب را اصلاح کنند و شما یک بک لینک دریافت می کنید.
محصولات، مقالات و ویدئوهای خود را در پلتفرمهای اجتماعی به اشتراک بگذارید و از کاربران بخواهید که نظرات خود را بنویسند. مثلاً یک کمپین در اینستاگرام برای معرفی "محصول جدیدتان" میتواند تعامل کاربران را افزایش دهد و برندتان را بیشتر در معرض دید قرار دهد. سیگنالهای اجتماعی یا به اشتراکگذاری محتوای سایت شما در شبکههای اجتماعی، تأثیر زیادی در بهبود رتبه سایت شما دارد. ویدئوها علاوه بر جلب توجه کاربران، مدت زمان حضور آنها در سایت را افزایش میدهند، که این یکی از سیگنالهای مثبت برای سئو است. محصولات خود را از زوایای مختلف به نمایش بگذارید و برای برخی از آنها ویدئوهایی کوتاه ارائه کنید.
طبق تصویر زیر می توانید نمونه های بیشتری از کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. همچنین با کلیک روی هر یک از این کلمات، باز هم نمونه های بیشتری به شما پیشنهاد خواهد شد. اگر قالب سایت شما شخصی و یا اختصاصی است، برای اطمینان از سئو تکنیکال بودن سایت، آن را با ابزار w3schools validator بررسی کنید. سئو تکنیکال یعنی سایت شما از نظر ساختار اصلی و کد نویسی برای موتورهای جستجو قابل فهم باشد. با استفاده از خدمات سئو در پونه مدیا نتایج مثبتی برای سایت خبری خود بدست میآورید.
پس از آن ساعات کاری ، شماره تلفن ها ، وب سایت و روزهایی که باز هستید و عکس هایی از فروشگاه ،ویترین و محصولات مورد نظر خود را در آن add کنید . در هر صفحه محصول محتوایی حداقل 1000 کلمه ای بنویسید که 3-5 بار شامل کلمات کلیدی هدف شما باشد. به همین دلیل شما باید اطمینان حاصل کنید که وقتی کسی کلمات کلیدی مورد نظر شما را جستجو می کند ، سایت شما سایتی است که در صفحه اول گوگل ظاهر می شود. ساختار سایت به دلیل تعداد بالای صفحات (معمولاً هزاران) برای سایت های فروشگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هدف و قصد کاربر مهمترین موضوعی است که باید هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی مورد توجه قرار گیرد.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری