آموزش مدیریت اینستاگرام 2021-01-06
دوره های جامع آموزش آنلاین ادمین اینستاگرام هرمس
در کنار بهرهگیری از محتواهای رقبا سعی کنید از خلاقیت خودتان برای تولید محتوا و تبلیغات استفاده کنید. گاهی وقتها یک خلاقیت شما آنقدر بازدهی مثبت دارد که حتی رقبا سعی میکنند از شما تقلید کنند. اگر شما به عنوان ادمین پیج، این مهارت را بلد باشید و به خوبی انجام دهید، کارفرما از خوشحالی به خودش میبالد! شما با این توانایی میتوانید بودجه صرف شده برای تبلیغات را چند برابر کنید.
امکان دارد صاحب پیج، ادمینی را تنها به منظور پاسخ به دایرکتها و افزایش فروش استخدام کند یا شخصی دیگر، از ادمینها تنها برای افزایش فالوور استفاده کند. همچنین سعی کنید تا جای ممکن پیجهای زیادی را فالو نکنید، با فالو کردن پیجهای متعدد و دنبال کردن محتواهای آنها، وقتتان بیهوده تلف خواهد شد و انجام کارهای مهمتر نیز به تعویق میافتد. هیچکس انکار نمیکند که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی اعتیادآور بوده و ممکن است باعث مختل شدن انجام فعالیتهای روزمره شود.
اگر از چند جساب کاربری در اینستاگرام استفاده می کنید می توانید از این قسمت از قسمت وارد پیج های دیگر خود شوید . در این قسمت می توانید تبلیغات پست واستوری های خود را که به اینستاگرام سپرده اید را مدیریت کنید . در این قسمت می توانید پست و استوری های خود را برای بیشتر دیده شدن ، از طریق تبلیغات برتر اینستاگرام تبلیغ کنید ، این تبلیغ با پرداخت هزینه قابل انجام است .
شما با استفاده از گزینههای بخش What you see (چه چیزی ببینید) از منوی تنظیمات اینستاگرام، میتوانید تنظیمات دلخواه خود را برای آنچه که قرار است در این شبکهی اجتماعی ببینید، اعمال کنید. برای تایید دوباره روی Unblock ضربه بزنید.برای افزودن شخصی به لیست حساب های مسدود شده خود، در بالا سمت راست ضربه بزنید و فردی را که می خواهید مسدود کنید جستجو کنید. برای بهرهبرداری کامل از تمامی امکانات اینستاگرام و استفاده مؤثر از آن برای اهداف شخصی یا کسبوکار، نیاز به آموزش صفر تا صد اینستاگرام دارید. شما میتوانید از دورههای آموزش دیجیتال مارکتینگ و آموزش اینستاگرام مکتب خونه برای این منظور استفاده کنید.
جدا از محتوا، بهینهبودن پروفایل اینستاگرام هم برای دستیابی به اهداف تعیینشده ضروری است! فرض میگیریم فردی در اکسپلور به یکی از محتواهای شما برمیخورد و تصمیم میگیرد وارد پیجتان شود. علاوهبر اینها، ارتباط گرفتن با مخاطبان، مثلاً پاسخ دادن به کامنتهای آنها، در افزایش این نرخ اثرگذاری مستقیم دارد. حالا به صفحهٔ قبل برگردید و روی «Schedule» کلیک کنید تا پست در زمان مقرر منتشر شود. مثلاً میخواهید اول آگاهی مخاطب دربارهٔ خودتان را افزایش دهید و سپس آنها را به محصول علاقهمند کنید؟ شاید هم میخواهید فروش محصول یا خدمت (مثلاً دورهٔ آموزشی) را در اینستاگرام پیش ببرید.
در این پست به آموزش اینستاگرام حرفهای میپردازیم و تمام نکات ریز و درشت را درباره موفق بودن به عنوان یک اینستاگرامر توضیح میدهیم. برای آن که پستهای شما در اینستاگرام و توسط کاربران زیادی دیده شود، باید از هشتگ مناسب استفاده کنید. برای استفاده اصولی از هشتگها، باید ابتدا هشتگ مرتبط با کسب و کار پیج را پیدا کنید. با استفاده از ابزارهای مناسب اینستاگرام این بستر پتانسیل بالایی در رشد و توسعه کسب و کار شما دارد.
شما به عنوان ادمین اینستاگرام باید بتوانید به خوبی از تمامی قابلیتهای اینستاگرام استفاده کنید. همچنین باید با بخش تنظیمات آن نیز به خوبی آشنا باشید تا در مواقع ضروری، بتوانید کارهای لازم را انجام دهید. مدیر اینستاگرام شخصی است که وظیفه مدیریت پیج اینستاگرام را برعهده دارد و با استفاده از روشهایی مانند تولید محتوا، آنالیز پیج، هشتگگذاری صحیح و… به رشد پیج کمک میکند. میتواند به شما کمک کند که همراه با آموزش مدیریت پیج اینستاگرام بتوانید پیج خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرده و به کسب درآمد و سود فوقالعاده بالا فکر کنید. آموزش مدیریت پیج اینستاگرام میتواند به افراد کمک کند تا بتوانند به روشی خاص اصولی و کاملا با کیفیت از خدمات اینستاگرام به نحو احسن استفاده کنند.
بزرگترین مزیتی که کانوا دارد، تمپلیتهای بسیار زیاد و از قضا، رایگانی است که برای پست و استوری اینستاگرام دارد. مردم دوست دارند در اینستاگرام با شما صحبت کنند؛ دلیل خوبی به آنها دهید تا این کار را انجام دهند. یکی از بهترین راهکارها برای بالابردن آگاهی از برند و تحریک مخاطبان هدف به خرید، برقراری یک رابطۀ احساسی با آنها است. به بیان سادهتر، باید رابطهای گرم و صمیمی بسازید تا دستیابی به اهداف راحتتر شود.
اما میتوان وظایف دیگری را نیز برای ادمین درنظر گرفت که در اینجا، چند مورد را توضیح میدهم. برای تبدیل شدن به یک ادمین موفق لازم است ذهنیتهای درست داشته باشید و همزمان مهارتهای لازم را یاد بگیرید تا به خواستهی نهایی خود برسید. هر چقدر توانایی بیشتری در زمینهی مدیریت تبلیغات داشته باشید و بتوانید با کمترین مبالغ، بیشترین فالوور ممکن را ایجاد کنید، درآمد شما هم بیشتر خواهد بود.
این متن، معمولاً بلند نیست و در آن امکان درج هشتگ یا تگ و منشن کردن سایر کاربران وجود دارد، اما نمیتوانید در آن لینک با قابلیت کلیککردن قرار دهید. هر حساب کاربری در اینستاگرام، دارای نامی است که توسط صاحب حساب در زمان ساخت حساب جدید یا پساز آن تعیین میشود. این نام کاربری یا آیدی، منحصربهفرد است بهطوریکه با داشتن آیدی اینستاگرام سایر کاربران، میتوانید بدون دردسر آنها را پیدا کنید. کلوز فرند را اگر بخواهیم دسته بندی کنیم، در بخش استوری اینستاگرام دسته بندی میشود. کلوز فرند به استوری گفته میشود که با بیشتر کاربران آن را با حلقهی سبز رنگ دور عکس پروفایل میشناسند. اینستاگرام این آپشن را قرار داد تا کاربران بتوانند با ایجاد یک فیلتر، استوری های خصوصی خود را فقط با Close Friend یا دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارند.
اما مهمتر از پیروی از یک روند ویرایشی خاص برای عکسها، ارائه ی محتوای ثابت و یک دست است. بر اساس مطالعات ۶۰ درصد صفحات موفق از یک روند ثابت در محتواهای تصویری خود پیروی کرده اند و صفحه ی حود را یک دست نگه داشته اند. هویت بصری شما باید با هویت برند شما تطابق داشته باشد و در پی جلب توجه مخاطبان باشد. برای رشد یک پیج، نوشتن کپشن جذاب و ترغیب کننده، از جمله مواردی است که باید رعایت شود.
مثلاً امکان دارد شخصی تنها برای پاسخ به دایرکتها و کامنتها استخدام شود و وظایفی مانند تولید محتوا یا افزایش فالوور، برعهدهی اشخاص دیگری باشد. همچنین میزان زمانی که نیاز است به یک پیج اختصاص داده شود نیز بر روی تعیین حقوق ادمین اینستاگرام تأثیرگزار است. البته در بخشهای انتهایی این مقاله، تعرفه مدیریت اینستاگرام را به صورت تقریبی بررسی میکنیم.
برای اضافه کردن ادمین پیج اینستاگرام باید به فرد مقابلتان اعتماد داشته باشید. سعی کنید سایتهای مختلفی که خدمات مدیریت شبکههای اجتماعی ارائه میدهند را بررسی کنید و تمام شرایط و خدمات را با دقت مطالعه کنید و بعد از آن تصمیم نهایی را بگیرید. در کار کردن با یک ادمین فریلنسر هم قبل از شروع کار مواردی که برایتان مهم است را ذکر کنید. یک پیج بهینهشده بهطور قابلتوجهی به جذب مخاطبان هدفمند و افزایش تعاملات کمک میکند. در بخش بیوگرافی باید اطلاعات کسبوکار شما به شکل دقیق و واضح ارائه شود. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیتتان در این بخش اهمیت بالایی دارد؛ این کار باعث میشود که کاربران راحتتر شما را در جستجوها پیدا کنند.
مسابقه یک کمپین تبلیغاتی قدرتمند برای افزایش درگیری با مخاطبان است و پستهای مسابقه ای 3.5 برابر لایک بیشتر و 64 برابر کامنت بیشتر دریافت می کنند. در عین حال برندهای کمی این کار را انجام می دهند و این به این معنی است که منبعی دست نخورده از مخاطب برای سرمایه گذاری صاحبان مشاغل است. از آنجایی که اینفلوئنسرها مستقل شمرده می شوند، همسو کردن کار خود با اعتبار شخصی آنها می تواند به کار شما هم اعتباری افزوده ببخشد. اولی همان اسمی است که بعد از @ می آید و با آن وارد حساب خود میشوید.
اما امروزه ابزارهای زیادی وجود دارند که هم در بررسی اطلاعات و هم در تولید محتوا به ادمین پیج اینستاگرام کمک میکنند. فقط کافی است که با این ابزارها آشنایی داشته باشید و به مرور زمان تسلط پیدا کنید. سپس میزان تعامل و اینکه چقدر در جذب مخاطبان موفق بودهاید را بررسی کنید. مزایای این شغل شامل افزایش دید و دسترسی برندها، ارتقاء تعاملات با مخاطبان، و رشد و موفقیت کسب و کارهاست.
در اکثر قراردهایی که در زمینه استخدام ادمین اینستاگرام منعقد میشود، وظیفه افزایش فالوور برعهده ادمین است. در واقع اگر شما دیگر کارها مانند تولید محتوای منظم، ارسال منظم استوری، تعامل با مخاطبان و… را به خوبی انجام دهید، افزایش فالوور خود به خود اتفاق میافتد. البته برای آشنایی با جدیدترین روشهای افزایش فالوور، پیشنهاد میکنم از دوره آنلاین کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید. در شروع گسترش شبکههای اجتماعی هیچ ابزاری برای سنجش و بررسی تاثیر پستها در شبکههای اجتماعی مثل فیسبوک وجود نداشت.
البته در خیلی از موارد، کامنتها انتقادی هستند که باید باحوصله به آنها پاسخ داد. معمولاً پاسخدادن به کامنتها (اگر تعداد آنها بالا باشد) زمان زیادی میبرد. به همین دلیل، خیلی از پیجهای بزرگ، برای اینکه زمان خود را صرف کارهای دیگر کنند، ادمین استخدام میکنند تا این کارها را انجام دهد. پستهای اینستاگرام میتوانند شامل یک یا چند تصویر یا ویدئو با یک کپشن باشند.
در نهایت با انجام تمام این امور و ظرف مدت زمان کوتاهی، باعث رشد پیج اینستاگرام میشود. به یاد داشته باشید که اینستاگرام، ابزار مهمی برای دیده شدن و رشد کسب و کار شماست. یکی از مهمترین و اساسیترین اصول آموزش مدیریت پیج اینستاگرام، حضور مداوم در اینستاگرام است.
امروزه استوری های اینستاگرام برای ۵۰۰ میلیون کاربر روزانه محبوبترین کارکرد اینستاگرام محسوب می شوند. حتی صحبت بر سر این است که آنها مهمترین محتوای اینستاگرام و حتی ارجح بر پستها به حساب آیند. از مزایای این کار می شود به هدایت ترافیک به پروفایل اینستاگرام شما، سهولت در پیدا کردن محتواهای شما، کمک به دسته بندی محتواهای شما، قابلیت ردیابی کردن و دنبال کردن محتواهای شما و ساختن شبکه ای قویتر برای برند شما است.
تصویر پروفایل یا آواتار باید لوگوی کسبوکار یا اگر برند شخصی دارید، تصویری حرفهای از خودتان باشد. بهطور کلی، تصویر باید بتواند آن حسی را که قرار است به مخاطب هدف منتقل کنید، در او برانگیزد. امیدواریم چه کاربر قدیمی اینستاگرام هستید و چه بهتازگی به جمع مخاطبان این شبکهی اجتماعی اضافه شدهاید، مطالب این مقاله برای شما مفید باشد.
با آموزش صفر تا صد ادمین اینستاگرام، میتوانید با تکنیکها و ابزارهای جدید آشنا شده و پیج خود را بهینهسازی کنید. این آموزشها به شما کمک میکند تا محتوای خود را هم از نظر کیفیت بصری و هم از نظر سئو اینستا بهینهسازی کرده و به رشد و جذب مخاطب کمک کنید. یکی از مهمترین معیارها در این زمینه، میزان وظایفی است که ادمین، برای مدیریت پیج اینستاگرام برعهده میگیرد (در ادامه این وظایف را بررسی میکنیم).
اینستاگرام الگوریتمهای خاصی دارد که اگر بر اساس آنها پیش بروید، پیج به خوبی رشد میکند. باید ارسال پست و استوری، تعامل با مخاطبان و تمام امور پیج، بر اساس این الگوریتمها پیش برود. یکی از مباحثی که در دوره ادمینی حرفهای اینستاگرام میآموزید، آشنایی با همین الگوریتمهاست. یکی از روشهای مدیریت پیج اینستاگرام استفاده از ابزارهایی برای تحلیل داده ها است. بر اساس این دادهها عملکرد گذشته را میتوان بررسی کرد و برای محتوا و کمپینهای بعدی برنامه ریزی نمود. در ادامه به معرفی برنامههایی میپردازیم که در مدیریت کارآمد پیج مفیداند.
معمولاً هر چقدر که تعداد لایکهای یک پست بیشتر شود، امکان ورود آن پست به قسمت اکسپلور نیز بیشتر میشود. البته تکنیکهای زیادی برای افزایش لایک وجود دارد، اما یکی از مهمترین اصول آن، تولید محتوای منظم و البته جذاب است. یکی دیگر از وظایف اصلی مدیر پیج اینستاگرام، نوشتن کپشن مناسب برای پستها است. به همین دلیل، ابتدا باید با تکنیکها و ترفندهای آن به خوبی آشنا باشید. متأسفانه خیلی از پیجها، زمان زیادی را صرف نوشتن کپشن نمیکنند، هر چند محتوای بسیار خوبی را تولید کرده باشند. شما به عنوان ادمین یک پیج اینستاگرام باید این مهارت را به خوبی یاد بگیرید.
در این فرایند میتونید از ” call to action ” مانند «لایک کنید» یا «در دایرکت پیام بفرستید» هم استفاده کنید. برنامهریزی و تحلیلهای دقیق نتایج انتشار محتوا، پاسخگویی به نظرات کاربران و به طور کلی تعامل در اینستاگرام یکی از حیاتیترین و البته زمانبرترین بخشهای اداره یک صفحه است که توسط مدیر یا همان ادمین یک صفحه انجام میگیرد. ویدیو یکی از محتواهایی است که بیشترین میزان اینگیجمنت را داشته اما طراحی و تولید آن دشوارتر از انواع دیگر محتوا است.
اما برای راحتی کار شما، من چند ابزار را معرفی میکنم که به شما در مدیریت پیج اینستاگرام خیلی کمک میکند. اگر پیجتان بیزینسی باشد، ابزارهایی برای آنالیز پیج در اختیار شما قرار میگیرد. در قسمت اینسایت پیج، میتوانید آمارهای بسیار دقیقی را مشاهده کنید. مثلاً میتوانید ببینید که در هفته گذشته، چند نفر پیج شما را فالو و چند نفر آنفالو کردهاند. مشاهده و آنالیز دقیق این آمارها، باعث میشود که بدانید کجای کار مشکل دارد. میتوانید بفهمید که چه محتواهایی، با استقبال بیشتری مواجه شدهاند و در دفعات بعد، همان محتواها را تولید کنید.
حل مسئله یک مهارت است و شما با پرسیدن سوالات مناسب و پیدا کردن راهحلهای دقیق میتوانید این مهارت را در خود تقویت کنید. شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیدهاید، حتماً میدانید که بدون تبلیغات، کانالتان... بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، بهخوبی اهمیت... تبلیغات پولی مثل میانبری است که شما را مستقیماً به مشتریان هدف میرساند. بهتر است از الگوهای متداول بین مخاطبان خود برای نام استفاده کنید؛ مثلاً برای کابینتسازی، الگوی «کابینتسازی تهران» یا «ساخت کابینت در تهران» مناسب است.
مخاطبان هدف، گروه خاصی از مشتریان بالقوهایاند که به برند، محصول و خدمات یک کسبوکار علاقمند هستند. بنابراین باید محتوایی به آنها عرضه کنید که برای دیدن آن مشتاق باشند. برای اینکه بتوانید محتوایی تولید کنید که گروه مخاطبان هدف را جذب کند باید ابتدا این گروه را به خوبی بشناسید. شناخت مخاطبان هدف اولین قدم از مدیریت پیج اینستاگرام است چون علاوهبر تولید محتوا باید بدانید چطور به سوالات آنها پاسخ دهید تا به مشتری وفادار تبدیل شوند. در قسمت مهارتهای ادمین اینستاگرام برای مدیریت پیج، چند نرمافزار و اپلیکیشن را معرفی کردم.
با یک استراتژی موثر میتوان به رشد پیج، افزایش فالوور و بهبود روند تعامل آن با مخاطبان کمک کرد. بدین منظور باید از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام استفاده کرد و با زمانبندی مناسب، اقدام به تولید محتوا نمود. امروزه، اینستاگرام به یکی از اصلیترین ابزار ارتباطی و تبلیغاتی بشر تبدیل شده است. اینستاگرام از ابتدا فقط شبکهای بود برای اشتراکگذاری عکس و ویدئو اما اکنون به یکی از مهمترین ابزارهای کسب و کارهای کوچک و بزرگ تبدیل گشته است.
علاوهبر این، درصورتیکه بخواهید پیام صوتی (ویس) بفرستید، میتوانید از آیکون شبیه به میکروفون که در کنار آیکون مخصوص ارسال ویدئو و عکس قرار گرفته است، استفاده کنید. شما در هر شبانهروز میتوانید ۱۰۰ پست موقت را در قالب استوری با دنبالکنندگان خود بهاشتراک بگذارید. استوریهای اینستاگرام، به شکل محتواهای ۶۰ ثانیهای نمایش داده میشوند و پس از گذشت ۲۴ ساعت پاک خواهند شد. به متنی که در زیر پستها یا ریلزهای اینستاگرام (پستهای ویدئویی) نمایش داده میشود، کپشن گفته میشود.
استفاده از هشتگهای ترند میتواند تأثیر مثبتی روی دیده شدن پست و استوری اینستاگرامی داشته باشد اما به شرط اینکه با زمینه فعالیت کسبوکار و پستی که منتشر کردهاید همخوانی داشته باشد. بهعنوان مثال استفاده از هشتگ علی_دایی برای کسبوکاری که در حوزه لباس فعالیت میکند مخاطب را به این فکر میاندازد که شما به هر عنوانی به دنبال جذب مخاطب هستید و کیفیت محتوا برای شما در اولویت دوم قرار دارد. بنابراین نباید انتظار داشته باشید کاربری که با هشتگ علی_دایی وارد یک پیج فروش لباس شده به یکی از مخاطبان و فالوورها تبدیل شود. بهعنوان مدیریت پیج اینستاگرام لازم است برای هر پست یا استوری، هشتگی مناسب انتخاب کنید.
پس از یادگیری مهارتهای لازم، برای گرفتن پروژه میتوانید در پونیشا یک پروفایل حرفهای بسازید و با قراردادن نمونهکارها و رزومهی خود، پروژههای بینظیر بگیرید. جای دیگری که مهارت مذاکره برای شما مفید خواهد بود، مذاکره کردن با مشتریان پیج است. این مهارت به شما کمک میکند تا کاربران را در زمان کوتاهی به خریدار تبدیل کنید. بنابراین یادگیری این مهارت برای استفاده هنگام عقد قرارداد بسیار مهم است. البته داستان به اینجا ختم نمیشود، اگر در این مهارت حرفهای باشید میتوانید دستاورد خودتان را به کارفرما نشان دهید و بهتناسب آن درخواست افزایش حقوق دهید.
انتخاب یک یوزرنیم ساده و مرتبط نیز از دیگر نکات مهم است که تأثیر مستقیمی بر جستجوهای کاربران دارد. مدیریت محتوای پیج از اصلیترین و اولین وظیفه یک ادمین است که شامل طراحی، ویرایش و برنامه ریزی برای انتشار محتوا است. این مسئولیت شامل ایجاد پست و استوریهای جذاب، نوشتن کپشنهای جذاب و موثر و انتخاب درست هشتگهای مناسب برای دیده شدن است. ادمین باید با منابع آموزشی بروز محتوای با کیفیتی تولید کند که تناسب کافی با هویت برند داشته باشد. برنامه ریزی به صورت منظم، تحلیل عملکرد محتوا و تعامل با مخاطب در بلند مدت به افزایش بازدید پیج کمک میکند. تقویم محتوایی به مدیریت پیج اینستاگرام کمک میکند تا محتوای منظم برای پست و استوری تولید و منتشر شود.
یک ادمین خلاق با به کار بستن ایدههای جدید این راه را هموارتر میکند. همچنین بخش اعظمی از موفقیت کسب و کار در رابطه کسب و کار با مشتریان است. ادمین باید با در نظر گرفتن ویژگیهای منحصر بفرد هر بیزینس استراتژیهای مناسب تعامل با مشتریان را هم برنامه ریزی کند. با استفاده از این سایت میتوانید به راحتی نرخ تعامل صفحه خود یا کسانی که قرار است با آنها برای تبلیغات همکاری کنید را محاسبه کنید. این ابزار میانگین تعداد لایکها و کامنتها را هم در اختیار شما قرار خواهد داد.
مخصوصا وقتی که زمان کافی برای رسیدگی به امور شبکههای اجتماعی را نداشته باشید. یکی از ابزارهای خوب برای تولید محتوای ویدئویی در اینستاگرام Kapwing است. برای مثال اگر در تولید محتوا حرفهای هستید، روی مهارت کپیرایتینگ، مدیریت تبلیغات و آنالیز و تحلیل متمرکز شوید. اما اگر تولید محتوا بلد نیستید ابتدا سعی کنید به نرمافزارهای تولید محتوا مسلط شوید. برای مثال پاسخگویی به دایرکتها از جمله وظایف روزانه ادمین اینستاگرام است. گاهیاوقات تعداد دایرکتها بسیار زیاد است و معمولا سوالات مخاطبان تکراری است.
آنها باید روشهای کار با الگوریتمهای اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و مؤثر، جذب فالوورهای واقعی و تعامل با مخاطبان را بیاموزند. همچنین باید در زمینه مدیریت پیج و استراتژیهای بازاریابی آنلاین آموزشهای لازم را دریافت کنند. ادمینی پیج اینستاگرام، به عنوان یک شغل محبوب و پرطرفدار با درامد عالی شاید به عنوان شغل دوم در نظر گرفته شود ولی درامد یک ادمین پتانسیل این را دارد که حتی مهارت حرفه ای و منبع درامد اصلی شما باشد.
یعنی هر زمانی که پیج مورد نظر پست جدیدی منتشر کند، برای شما یک اعلان یا نوتیفیکیشن از سمت اینستا خواهد آمد. یکی از اصلی ترین بخش های آموزش اینستاگرام، 5 بخش اصلی اینستاگرام است. ما در این قسمت از مقالهی آموزش اینستاگرام، در مورد 5 بخش اصلی اینستا نکات لازم را به شما آموزش میدهیم. اگر کسب و کار دارید و برند شما سایت دارد میتوانید آدرس سایت خود را در این قسمت وارد کنید تا کاربران دسترسی راحت تری به سایت شما داشته باشند . اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یکی از زیرشاخههای بازاریابی دیجیتال نیاز به استراتژیهای خوب دارد تا نتیجه بدهد.
خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام